miercuri, 4 noiembrie 2009

Anna, la o luna

A trecut o luna. O luna de cand Anna e cu noi, de cand a venit pe lume. Incet incet ne acomodam unii cu altii si timpul parca zboara. Nu stiu cand e luni, cand vine weekendul si sincer am cam pierdut sirul zilelor ..

Cu ocazia primei lunite a Annei, va invit la o felie de tort.














La multe lunite si anisori, Anna! Sa fii sanatoasa, desteapta si sa ai mult noroc in viata!

Bilantul la o luna de viata: 5900g si 58cm.



Desigur, Eva a fost prima voce la cantat "La multi ani!" si a avut onoarea de a sufla in lumanare.

26 de comentarii:

Ceska777 spunea...

La multi ani Anna Sophia!!!!

Nicole spunea...

La multi ani sanatosi si plini de iubire, pui mic si frumos!

Zicolorata spunea...

La multi ani, Ana! Sa-ti traiasca printesele!

Andreea spunea...

La multe lunite Anna! sa cresti mare si sa fii sanatoasa si fericita alaturi de familia ta frumaosa!

Gabriella spunea...

La multe luni Sophia!
Sa-ti traiasca pitacul!
Ce frumos cresteti!
Sa fiti sanatoase , voioase ... si asteptam primele cuvinte, dintisori, tampeniute:)))!!!

Roxana spunea...

La multi ani, bulina Anna!
Sanatate si noroc printeselor si sa fiti fericiti multi ani de-acum incolo!

Pupici!

Elle spunea...

multumesc gabi, roxi .. si eu abia astept sa creasca, sa se joace impreuna .. acum e tare greu cu doi copii atat de mici ..

pupici

sdR spunea...

LMA :)

Florin spunea...

La multi ani.

P. Ionescu spunea...

Sa va traiasca si sa va aduca o multime de bucurii!

Lavinia Biberi spunea...

Ce scupa e! Sa-ti traiasca gaza sanatoasa si sa va bucurati de ambele printese.

O primavara frumoasa din partea EDUKID.ro

草蜢Jon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alexandru.F spunea...

Foarte fumos :) sa va traiasca

Bibliotecaru spunea...

Să vă trăiască...!

Blogul-meu spunea...

sa va traiasca!!!LA MULTI ANI!!!

Adi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Falvo spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

radiowhisper.com spunea...

Hristos a inviat!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Alesya spunea...

La multi ani printesei!:*
Am dat o tura prin blogul tau si imi place, e chiar frumos...
Te urmaresc prin GFC si ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai urmarii si tu blogul

Pupici:*
Alesya

http://lumea-cosmeticelor.blogspot.com

Theo spunea...

Salutare,

imi place blogul tau si am sa-l introduc in lista mea de link exchange. daca doresti, poti sa folosesti si tu de pe site-ul meu cateva aplicatii interesante: generatorul automat de link scurt (asta este gadget certificat gooole), codul qr generat automat al fiecarei pagini in care il pui, pr-ul generat grafic pentru blogul tau sau orice alta aplicatie ti se potriveste de pe site-ul meu.

Intra pe http://wikitools.ro pentru a-ti alege ce aplicatii iti plac si a vedea conditiile de link exchange, care ne vor aduce la aman2 mai mult trafic.

Multa bafta

Healthy Thief spunea...

I enjoyed every page on your blog. Your articles are just amazing.
If you have spare time and looking for a great site for physical exercise and about diet. Visit the site, name is Diet for Health. This site can be useful to you, your family and friend’s. Don’t forget to visit the site. Thanks again for your post. Waiting for your future Posts as well.

mohsin ali spunea...

Nice blogger....

Cristina C spunea...

Salut!

Ai un blog fain. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

:) Numai bine!

maryjohin spunea...

welcome to our shop,Our shop sells a brands of hollister.There have hollister co, Hollister Madrid.

maryjohin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Politan Prod 97 SRL spunea...

Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html