miercuri, 1 iulie 2009

Onor politiei ..

Azi-dimineata, in timp ce veneam la job era sa raman fara permis .. Recunosc .. am comis-o rau, dar era foarte aglomerat si eu eram deja in intarziere.

Ce am facut .. depasirea coloanei oprite la semafor pe lina de tramvai si un trecut pe rosu. Ca sa traduc: 90 zile permis suspendat, vreo 600 ron amenda si cam 6 puncte penalizare .. Cand mi-a spus politistul ca imi ia carnetul, sa pice cerul pe mine, nu alta. Deja imi faceam scenarii cu venitul la job, cu inghesuit in tramvai, autobuz, cu intarzieri si zeci de nervi, cu mersul la cumparaturi caci eu fac aprovizionarea in casa. Politistul i-a inmanat actele colegului sau sa-mi scrie amenda si a oprit o alta tanti "infractoare" ca si mine. In timpul asta, m-am milogit de politist, i-am aratat burta, m-am plans ca-s gravi, ca mai am un copil acasa, ca mi-e greu fara masina. Nimic si nimic! M-a tinut in tensiune vreo 10 minute, timp in care eu ma resemnam ..

La un moment dat, ma intreaba unde lucrez .. si eu spun in presa, la un post TV .. aha .. si s-au dezlantuit .. ca jurnalistii ii fac cu ou si cu otet, ca ei nu iarta, ca le scot ochii pentru orice greseala .. le-am explicat ca eu sunt pe externe, ca scriu de Michael Jackson, Barack Obama, Ossama bin Laden, atentate, cutremure si altele .. Si .. le-am tinut isonul, ce sa fac .. le-am dat dreptate, ca prea sunt aratati cu degetul, ca nu e corect, ca orice om greseste .. si a mers!

Am in continuare permis! O vreme cred ca ma voi potoli ..