vineri, 12 iunie 2009

Am revenit ..

Bine v-am gasit din nou! Am revenit cu forte proaspete in blogosfera dupa o perioada de absenta in care m-am certat cu mine insami, cu cel de sus, cu cei din jurul meu .. Multumesc ca m-ati suportat, stiu ca am fost tare nesuferita.

Nu vreau sa mai aduc in discutie subiectul anterior, postul nu-l voi sterge, asa cum nu voi sterge nici comentariile lasate de fetele din blogosfera. Nu imi place cenzura si nici politica "pumnului in gura".

Mie imi place tare mult motto-ul "whatever happens, happens for a reason". Acum voi sta si voi astepta sa vedem care este acel "reason" si atat. Nu mai ma intreb nici de ce, nici cum, nici cand .. pur si simplu stau si astept sa vad ce va fi.

Imi pare tare rau ca am ajuns subiect de discutie pe unele bloguri, nici nu m-am obosit sa raspund si nici sa comentez .. nu merita!

Acestea fiind spuse .. va multumesc pentru tot!

7 comentarii:

Gabriella spunea...

Ma bucur ca ai revenit!
Sper ca ti-a prins bine perioada de singuratate.
Trebuie sa te intereseze ce simti tu, eu una am simtit nevoia sa te scutur, nu te cunosc, nu-mim permit sa te judec, dar... uneori "prietenii" (chiar si virtuali)asta ar trebui sa faca.
Esti frumoasa, ai o fetita frumoasa, cred ca esti si fericita! Bucurate de ce ai!
Iti doresc toate cele bune si bine ai revenit!!!

Lavi spunea...

Ellenuta... Imi place tare mult motto-ul tau. E ok daca tu crezi in el si ai forta sa astepti. Ma bucur ca ai gasit acest echilibru si te primim cu bratele deschise cu toatele, ne-a fost tare dor de articolele tale!
Pupici multi si incredere in viitor! In rest ai toate ingredientele!

elle spunea...

va multumesc, fetelor! cate un pupic virtual pentru voi!

Rami spunea...

Ma bucur mult ca ai revenit.
Multi pupici

Ceska777 spunea...

Ma bucur ca imi dai dreptate:"In toate e un sens, un scop chiar daca ne scapa noua!" comentam la postul trecut.
Si uite ca te citim si o sa o facem inca multa vreme de acum in colo cata vreme vei posta pe blog.

Silvia spunea...

Nu stiu daca te-au ajutat cu ceva comentariile, aici sau pe alt blog-uri, eu sper doar ca esti ok si realizezi care este situatia in care te afli. Pentru ca e posibil sa nu afli niciodata scopul pentru care vei avea doua fetite, la fel de bine precum il poti afla maine. Vei avea doi copii sanatosi si veseli ca tine! Asta e cel mai important!

Ana, mami de pufoshel spunea...

Bine ai revenit! Sper ca te simti mai bine! De-asta exista prietenii, sa-ti fie alaturi. Multi pupici si...curaj! O sa fie bine, o sa vezi!