joi, 21 mai 2009

Ziua mea, ziua noastra

Da, astazi e o zi mare! E ziua noastra, dar si ziua mea. Pe 21 mai 2005, la ora asta, eram deja casatoriti cu acte! Incerc sa-mi aduc aminte ziua aceea .. care a inceput cu vreme instabila, cer innorat .. si mi-o amintesc perfect. Cea mai mare teama a mea era sa nu ploua in ziua nuntii, ci sa fie frumos si soare sa putem face poze in voie fara sa fim nevoiti sa alergem la masini sau sa folosim umbrele. Vremea parea ca nu e de partea noastra .. am ajuns la primarie, batea vantul si nori erau pe cer .. cand am iesit, deja ploua ... asa marunt, mocaneste .. statea, iar ploua .. am apucat totusi sa facem ceva pozute.






Dupa-amiaza, insa .. a fost exact pe sufletul meu .. soare si o vreme minunata exact asa cum merita orice mireasa in ziua nuntii.



Si a urmat o petrecere minunata!





Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa ..

Si au trait fericiti pana la adanci batraneti!

9 comentarii:

Rami spunea...

La multi ani ssi sa fiti sanatosi sa va puteti creste minunile de copii.Sa fiti cel putin la fel de fricit ca si acum.La multi ani.

Andreea Badran spunea...

La multi, multi ani fericiti!

Gabriella spunea...

La multi ani!
Si asa sa traiti pana la 250 ani:)))

Roxana spunea...

Prima poza este superba!
Sper ca ti-a umplut sotul camera de flori?!
La 4 ani se aniverseaza nunta de flori.
S-aveti parte numai de noroc si sanatate!

elle spunea...

daaa .. am flori in toata casa!

multumesc mult de urari, dragele mele!!

Silvia spunea...

Si noi, si noi! La Multi Ani! Sa fiti sanatosi, veseli, voiosi si sa va bucurati de minunile voastre, Eva si surpriza din burtica!

miri_mik spunea...

la multi ani! ca de obicei, cu intarziere, dar din suflet:) si tie, si voua! si sa aveti parte de cat mai multe aniversari fericite impreuna!

Alinus spunea...

la multi ani ,multa fericire,dragoste si intelegere,putere de munca sa va cresteti copii,va sarut

Mama Iuliei spunea...

La multi, multi ani fericiti!