marți, 26 mai 2009

Astazi sunt trista ..


De ieri plang in continuu .. Am aflat la eco ca vom avea inca o fata .. si cat de mult mi-am dorit sa fie baietel. Se pare ca cineva acolo sus nu ne iubeste .. Nu am avut noroc nici de data asta .. Am dat-o gres .. Daca pana acum am trait cu speranta ca poate, poate, acum traiesc o mare dezamagire .. Nu pot sa-mi opresc lacrimile si nu stiu cum sa ma impac cu verdictul. Simt ca nu o sa pot iubi acest copil .. Nu vreau sa-l vad, nu vreau sa-l aud .. Si chiar imi doresc sa pot da timpul inapoi sa fac ceea ce am vrut sa fac initial ..

Vreau sa ma trezesc si sa-mi spun ca a fost doar un vis urat .. Vreau sa pot spune ca dr s-a inselat, ca nu a vazut bine, insa, nu am cum ..

Sunt intr-o depresie totala, nu pot sa dorm, nu pot sa mananc .. Vreau doar sa zac si sa uit. Numai ca fiinta asta imi mai da cate un ghiont si atunci imi vin nervii si mai rau .. numai gandul ca e tot fata, ma face sa-mi fie rau si greata ..

Ma bag in butoiul depresiei si nu mai ies de acolo! Va rog, nu ciocaniti ca nu mai aud nimic ..

31 de comentarii:

Lala spunea...

Nu pot sa nu ciocanesc dar voi avea rabdare sa iesi tu singurica de acolo.

Toate aceste ganduri vor disparea cat de curand, chiar daca nu ma crezi acum vei vedea in cateva zile.

Si sunt convinsa ca o vei iubi pe surioara Evei la fel de mult ca si pe trompetica mica.

alina spunea...

Am trei fete. Ne-am dorit un baiat, in special sotul si fetita cea mare. Dar nu pot spune cat de norocoasa si binecuvantata imi simt existenta cu capritele mele!!! Nu ai motiv sa fii trista si nici dezamagita, scoate capul din intuneric si bucura-te pe deplin de minunea din burtica ta!!!

zicolorata spunea...

Nu-ti spun decat atat: peste cateva luni, cand o sa iti tii papusa in brate, vei plange si vei suferi crunt cand vei citi cuvintele pe care le-ai scris aici. Si le vei sterge. Ai sa vezi. Ca si Eva, si a doua fetita este trup din trupul tau, este rodul iubirii voastre, este un sufletel care te-a dorit si a venit la tine sperand sa il intampini cu toata dragostea, neconditionat, cu bratele deschise. Este FATA TA. Ai sa o ingrijesti, ai sa ii indrumi primii pasi, iti va spun cat de mult te iubeste, te va imbratisa, vei merge cu ea la cumparaturi si la coafor, va plange pe umarul tau cand va suferi, va rade cu tine, o vei vedea mireasa, ii vei sta alaturi cand va naste, ii vei ingriji copiii si te vei mandri cu ea. Adica tot ceea ce vei face si pt Eva, cu toata dragostea si daruirea. Si vei multumi Cerului ca ai doua fete frumoase si sanatoase.

Sufletelul mic nu are nicio vina si e pacat sa ganesti rau despre ea. Nu ea a vrut sa se nasca, nu ea a vrut sa fie fata, ea pur si simplu a venit fiindca voi ati chemat-o, fara ca macar sa va dati seama de asta.

Te implor numai sa nu-i spui niciodata ce ai gandit despre ea, nici macar ca sa iti usurezi mustrarile de constiinta pe care le vei avea. Eu si acum sufar in sufletul meu de cand am aflat ca nu am fost un copil dorit.

Noi suntem aici, alaturi de tine si te iubim mult, mult!

Madalina spunea...

Imi pare tare rau ca nu este baietel, dar in acelasi timp ma bucur nespus ca este SANATOASA, asta este cel mai important lucru!Sigur ca o sa iesi din butoi si o sa fi cat se poate de fericita pt EA, pt voi, pt EVITA care sunt sigura ca-ti va multumi nespus ca i-ai daruit o surioara SANATOASA!Tu ar trebui sa sti cel mai bine cat de norocoasa ai fost sa ai o surioara pe care sa te bazezi atunci cand ai nevoie!
Mai gandeste-te ca sunt mii de femei care se chinuie ani de zile sa aibe puiul lor indiferent de sex, tu vei fi o NOROCOASA cu doua minuni langa tine!
Pupam mamica si printesele!

Roxana spunea...

Hai, Helene .... nu te las acolo, in butoi; o sa ciocanesc (am ciocanit si pe mess) pana iesi!

Kris a spus totul!
Acum esti sub influenta vestii, dar o sa vezi cum ti se va schimba gandirea.
Cum sa spui ca n-ai dorit-o?! Este un sufletel asa de pur si nevinovat care nici macar nu trebuie sa-l atingi cu gandul!

Si nu mai sta si te gandi in continuu ca nu e baietel; crezi ca ea nu 'simte' ce crezi despre ea?!
Si gandeste-te si la Eva - o sa-i transmiti starea ta (copiii 'capteaza' orice traire a noastra).

Hai, iesi din butoi ca n-am terminat 'armele' sa te 'sec'; stii ca sunt as la secat !

Te pup!

Andreea Badran spunea...

Nu mai fii suparata si mai ales nu gandi atat de negativ la adresa fetitei. O s-o iubesti neconditionat atunci cand o vei strange la pieptul tau. O sa vezi ca avem dreptate toate! Eu am doi baieti si baieti am vrut dar cu toate astea, toata a doua sarcina am trait cu emotia ca nu-mi voi putea iubi cel de-al doilea copil asa cum il iubeam pe primul si ma incercau zilnic tot felul de ganduri si aveam cumplite sentimente de vinovatie fata de primul meu baietel. Cand l-am tinut pe Philip in brate prima oara am uitat tot iar acum il ador. Este o minune de copil. Si nici fata de Rayan nu ma mai simt vinovata. O sa treaca dezamagirea faptului ca ti-ai dorit baiat si a iesit fetita si o s-o iubesti cu siguranta la fel ca pe Eva. Noi, cele care am trecut prin doua sau mai multe sarcini, stim asta. Te imbratisam

Ceska777 spunea...

Iti mai lasam cateva zile timp sa realizezi ca MINUNEA E TOT MINUNE, chiar daca e fetita! Gadeste-te cum te-ai simti tu acuma discriminata, de ex la job, ca esti femeie si nu barbat!!!!!!!
Mai ales foarte important e cum o pregatesti pe Eva sa-si intampine surioara: daca tu esti pozitiva Eva o sa fie si ea!
Multe femei si-ar dori sa fie in locul tau, gravide cu un bebelus sanatos la purtator.
In toate e un sens, un scop chiar daca ne scapa noua!

elle spunea...

fetelor .. orice ati spune, sunt tare dezamagita .. numai gandul ma face sa plang cu lacrimi de crocodil. eu si la eva mi-am dorit baiat dar am inchis ochii si am spus .. hai fie .. e primul copil .. dar acum sa se repete treaba .. e peste puterile mele de intelegere si acceptare .. nu ma voi resemna cu gandul si nu stiu ce voi face cu fiinta .. am tinut sarcina cu gandul ca e baiat .. am zis .. hai trec peste dureri, peste tot .. indur numai sa fie baiat .. dar cand ma gandesc sa trec iara prin cezariana, dureri si alte tot pentru o fata .... e prea mult!! si oricand as schimba-o pe un baiat!! din pacate, nu am cum ...

Ceska777 spunea...

Elle,
nu imi place deloc ce scrii, imi spun ca nu esti tu cea pe care o cunoastem noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Din pacate e mai mult decat loterie, nu ai cum influenta TU sexul copilului pe care il vei naste! Si eu zic ca darul nu se comenteaza. Am mai zis: sunt femei care isi doresc copii si nu ii pot avea!!!!!!! Asta cred ca e crunt! Si ele nu isi pierd speranta si s-ar bucura de un prunc INDIFERENT DE SEX. Suntem asa marunti si neinsemnati ca nu putem noi sa ii batem obrazul lui Allmighty ca ne daruieste o fetita si nu un baiat!!!!! Te rog eu, mai gandeste-te!!!! Si incearca sa te impaci cu ideea, sa accepti ca nici tu si nici sotul tau nu aveti nicicare nici o vina si ca e destin!!!!! Oare cum s-ar simti sora ta sa stie ca nu a fost dorita fiind a doua fata??????? Sau daca era cazul tau? E pacat sa gandesti asa!!!! Nu vreau sa iti tin lectii de morala (desi asa suna) dar ma intristeaza rau ce spui tu!!!! Cum spuneam, sper ca nu esti tu cea pe care o stim noi!!!!!!!

elle spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elle spunea...

ceska .. stiu cum e, stai linistita. mama a avut CM peste sarcina si cand s-a prins era deja cam tarziu .. nu am fost un copil dorit, programat .. si sincer .. nici nu-mi pasa si nici nu ma afecteaza! din punctul meu de vedere, eva va fi singurul meu copil .. de asta sa se ocupe cine o vrea .. v-am spus .. nu va cer sa ma intelegeti .. fiecare zi ptr mine e o drama .. ma culc plangand, ma trezesc plangand .. si blestem ziua in care am ramasa insarcinata si ziua in care am ales sa tin sarcina .. gata!

Ceska777 spunea...

Hai ca incep si eu sa "fac urat" pe blogul altora!!!!!!!! Dar nu ma pot abtine! Nu vreau sa fiu rea dar.......

Elle,
DRAMA o sa fie pentru acest copil care va trebui sa creasca intr-o familie unde MAMA nu O iubeste, precis nici Eva nu O va accepta daca tu te comporti asa! Da-O altei femei care o va iubi chiar daca NU e A EI! Poti????? Ar fi mai bine asa!!!!!!! Dar sigur te vor opri convenientele sociale, alea chiar sunt mai importante decat DRAGOSTEA DE MAMA care chiar e gratuita, nu costa nimic!
Nu vroiam sa ajung sa spun asta dar ma supar rau: daca Eva n-ar mai fi maine nu ai multumi Domnului ca mai ai totusi un copil??????????????????
Imi cer scuze ca am scris un gand asa urat dar .........e inuman ce spui tu Elle!!!!! "blestem ziua in care am ramasa insarcinata si ziua in care am ales sa tin sarcina."
Si din pacate nu poti spune GATA fiindca nu se termina aici povestea!
Din cate stiu nu poate fi chiar o DRAMA: pentru ca exista minim de conditii materiale pentru un al doilea copil, nu trebuie sa il cresti singura parasita fiind de tatal copilului, nici nu poti spune ca nu ai ajutor din partea familiei. Intreaba-ti mama ce gandeste acum, cand e si datorita tie bunica Evei, despre faptul ca NU TE-A VRUT atunci?!!!!!!!

Ceska777 spunea...

Ultimul meu cuvant pe tema:

Elle,
DRAMA e sa pierzi un copil nu sa CASTIGI O FETITA!

forfecutsa spunea...

Elle draga mea...

inteleg perfect ceea ce simti..sau ma straduiesc. Hai sa va povestesc cu ce se chinuie Forfecutsa de o vreme, adica eu...
de luni bune de zile, si eu si iubitul visam ca nasc eu baieti gemeni, este un vis atat de real, incat fiecare luna in care se confirma ca "nu o sa am un bebe" e o dezamagire mascata trist de un"ce bine, ce ne faceam acum cu un bebe"...

ironia face ca acum 2 saptamani am mers la medic, sa vedem cum de aproape un an nu se intampla nimic ijn burtica, si in 10 min, dementa aia de doctorita mi-a dat cu un ciocan in cap...ovare polichistice, doua fibroame si rana pe uter , in situatia in care nu am ramas insarcinata niciodata...

de 3 saptamani plangem ca prostii, cand ne apuca, ne agatam de toate mamicile cu bebei prin parc, el i-ar hrani si i-ar legana pe tot, iar eu am devenit enciclopedie de puericultura pentru mai-fericitele mele prietene..

My point is...inteleg gradul tau de dezamagire, pentru ca ti-ai dorit enorm..si stiu cum e cand iti doresti un bebel, in cazul tau un baietel, te rogi, si stii ca toate rugaciunile tale sunt atat de pline de iubire, incat nu poti sa intelegi de ce nu s-a intamplat.

Vecina mea a stiut pana in ultima zi de sarcina ca va avea fata, iti jur, si sa moara barbat-su de inima cand i-a trrantit asistenta un baiat in brate.

Ce-ti sugerez eu este sa te linistesti, acum ti-e greu, si e prea mult sa-ti cerem(noi, fetele din blogosfera care va iubesc pe voi )sa incepi de maine sa iubesti o "posibila" fetita pe care nici macar nu o cunosti.

Poti in schimb sa te linistesti, sa te calmezi, sa te odihnesti, sarcina e avansata si orice suparare tot tie iti face rau., iar Eva are nevoie mare de tine acum, sa te simta aproape.

Cat despre noul bebe, pana la proba contrarie...lasa timpul sa decida, ai grija de tine ca pana acum, nu te mai gandi la ce si cum va fi...inima ta iti va spune, atunci cand iti vei tine bebelusul in brate. Daca e cum credem si speram noi toate, se va lipi de sufletelul tau. Iar daca nu, iti spun deja cu tot dragul si seriozitatea, iti botez fata si promit cu toata dragostea sa am grija de ea, de cate ori vei simti ca "nu mai poti".

Deeeci, fruntea sus, sterge lacrimutsele, sa nu se supere Eva pe tine, odihneste-te , iesi cu iubi al tau si Eva la plimbare, bucura-te de ei...iar ce va fi cu bebe mic...vei afla in curand..nu incerca sa raspunzi tuturor intrebarilor de pe acum si nici sa desenezi cum va fi viata voastra dupa ce va aparea ea/el.

Te imbratisez cu mult mult drag,

Monica

elle spunea...

monica, imi pare rau de problemele pe care le ai si sper si iti tin pumnii sa se rezolve si sa vina bb si la voi! eu nu vreau sa ma amagesc .. ca poate totusi o fi baiat .. n-are rost, mai rau imi fac.

ceska, nu vreau sa ma gandesc la asa ceva .. si n-as multumi nimanui ca mai am un copil .. un copil pe care nu l-am vrut din start!! deja am spus prea multe si n-are rost sa mai continui sa va spun ce e in sufletul meu .. nu puteti sa ma intelegeti .. cat despre discutia cu mama .. s-a resemnat saraca .. nu cred sa-i para rau ca nu m-a vrut .. si poate ar fi fost mai bine sa fii descoperit "greseala" mai devreme .. asa ma scutam de multe probleme si ii scuteam si eu pe altii ....

c'est la vie!

Ana, mami de pufoshel spunea...

Elle, gandeste-te ca nimic pe lumea asta nu e intamplator! Daca Dumnezeu a vrut ca cel de-al doilea bb sa fie tot fetita, gandeste-te ca stie El de ce. Poate o sa fie cea mai mare binecuvantare din viata ta, poate cand o sa creasca o sa te faca cea mai mandra mama, poate o sa-ti fie mereu alaturi. La fel ca si Eva de altfel. Incearca sa nu mai gandesti in trecut, fetita2 exista si e a ta si o sa-ti aduca multa bucurie chiar daca cu intarziere. Sunt atatea lucruri rele si urate pe lume care se pot intampla cu copiii nostri pe lumea asta...de ce mama sa fie una dintre cei rai? Aloca-ti timpul necesar intelegerii si acceptarii si mergi mai departe...pentru tine, pentru sufleul tau, pt Eva, pt bb2 si pt tati. O familie frumoasa!
Asa cum poti observa, toate suntem alaturi de tine. Asteptam vesti bune! Succes!

zicolorata spunea...

Elle, 2 ani m-am chinuit zi de zi sa raman insarcinata. Nu aveam nicio pretentie de sex, doar un copil sanatos. Un medic f cunoscut mi-a spus ca niciodata nu voi putea avea un copil. Am incercat toate tratamentele alopate, naturiste si homeopate posibile pe lumea asta, mai putin interventii chirurgicale, fara sa exagerez cu nimic atunci cand spun asta. Am facut timp de o luna un tratament injectabil subcutanat - injectiile se faceau in omoplat, o zi intr-unul, ziua urmatoare in celalalt. Mergeam plangand pana la cabinet in fiecare dimineata, atat de ingrozitor dureau, nu apuca sa imi treaca durerea de la injectia precedenta si venea timpul sa o fac pe urmatoarea. Nu puteam misca bratele, nu puteam sta rezemata, muream de durere. Si am trecut si peste asta, ca sa am un COPIL, nu fetita, nu baietel. Am ramas insarcinata cand mai aveam 2 luni pana la operatia de laparoscopie programata. E adevarat, voiam sa fie baietel, DAR NICIODATA nu as putea nici macar sa gandesc despre copilul meu in felul in care o faci tu.

Roaga-te la Dumnezeu sa fie SANATOASA - intra la Copii cu nevoi speciale si ai sa te ingrozesti. Crede-ma, fetita ta sufera ingrozitor cand iti simte gandurile negative si asta nu va ramane fara efect asupra ei.

Pacat. Eu inca sper ca te vei linisti si vei incepe sa-ti revii. Altfel viata de care veti avea parte in continuare va fi un cosmar pt voi toti. Diferentiere intre copii, fetita traumatizata, complexata, nefericita, fara incredere in ea si in soarta ei, lipsita de afectiune, Eva care isi va uri la randu-i sora din cauza ca iti va vedea purtarea, sotul la mijloc, tu imbibata de nefericire si ura pt un suflet nevinovat care nu vrea decat dragostea ta.

Decat asa, mai bine o dai spre adoptie, vezi ca sunt zeci de fete chiar si la noi pe DC care si-ar da VIATA sa-si reverse preaplinul sufletului asupra ei. Fireste, ca eu una nu pot accepta ca o MAMA sa faca asa ceva, dar decat un scenariu ca cel pe care il prevad in viitor daca persisti in ideea ta, atunci mai bine ii va fi cu doi straini care o vor iubi ca pe ochii din cap, decat cu tine cu starea aceasta de spirit.

Astept si accept eventualele rosii :(

crina spunea...

Din punctul meu de vedere postul asta, cu tot ce e adunat in el, nu e bun decat de adunat comentarii si trafic!

lunna spunea...

@zicolorata Dati-mi mie rosiile.
Femeie, baga mintile in cap! Nu vrei fetita, fa-o, da-o, si ia baiat la schimb.
Sunt femei care se chinuie cu anii, pierd sarcini pe banda, si tie-ti da Dumnezeu un sufletel si tu blestemi? Pentru Eva nu multumesti? Un copil sanatos e o binecuvantare, tu il transformi in blestem? Chiar atat de tare conteaza ca are sau nu putza? Vrei neaparat un baiat, adopta. Nu distruge un suflet, e chiar mai rau decat a face un avort.
Sper din tot sufletul sa fie o depresie trecatoare, din pricina hormonilor de sarcina. Si mai sper sa iti dea Cel de Sus minte suficienta sa iti dai seama cat esti de norocoasa!

Alinus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alinus spunea...

iubita sper ca esti umpic mai bine si incerci sa vezi cu alti ochii burtica ,hai capu sus sa vezi ce mutricica scumpa vei strange la piept peste cateva luni,sa vezi cata fericire iti vor aduce aceste 2 printese,pupacim mamica ,Evita si pe Ana Sofia???retin bine mami???

Gabriella spunea...

Heeellllooooooo!!
Fetelor, mamelor!!!
Deci daca este in depresie o inteleg, dar dupa ce scrie aici si continua cu "tampeniile" no o mai inteleg pe mamica. deloc.
Nu o mai mangaiati cu cuvinte!
Un prieten adevarat dpmdv iar spune exact ce simte cand citeste postarea + comentariile
FEMEIE DUTE DE FA UN DUS RECE, NU ITI ESTE CAT DE PUTIN FRICA DE DUMNEZEU??????
ITI POATE LUA INTR-O SECUNDA TOT CE AI, PENTRU GANDURILE ACESTEA NEGRE.
TREZESTE-TE ai un suflet in tine si tu gandesti cai verzi pe pereti????
Nu te cunosc, dar meriti sa fi trasa de urechi putin.
1. Sa iti fie rusine ca ai gandit asta (si spun asta in numele tuturor femeilor care isi doresc si nu au parte)
2. Sa iti mai fie rusine pentru fetita pe care o ai deja, cu siguranta va citi si ea peste ani, prostiile tale de aici!
3. Si cel mai rusine sa iti fie de ceea ce gandesti si spui referitor la sufletelul acesta care nu el a cerut sa vina pe lume, iar scuza ta ca bla bla bla o sa fie baiat... sa fim seriosi.
Te poti supara pe mine, am spus ce am simtit, dar exact cum am simtit, fara floricele si pupicele, pentru ca sa ma scuzi
NU LE MERITTI
POATE FACI DUSUL ACELA RECE
POATE IBCERCI SA VEZI CE AI SI ... CE NU MAI POTI AVEA INTR-O SECUNDA
POATE INCERCI SA FI RECUNOSCATOARE PENTRU MINUNATIILE DE FETE SANATOASE (cel putin pana acum) PE CARE LE AI
O zi buna iti doresc!

Gabriella spunea...

Apropo astept rosiile, din partea oricui vrea sa mi le trimita.

miri_mik spunea...

elle mama, ai luat-o pe ulei...
sa zicem ca sunt hormonii de sarcina, sa zicem ca tocma ai realizat ca nu detii controlul absolut al pripriei tale vieti, sa zicem ca ai panicat cand ai vazut ca primesti exact ce nu-ti doresti - desi stiu ca totul se schimba in cateva luni - insa daca nu te linistesti si nu incerci sa iti faci ordine in ganduri... iti faci viata un calvar, si ghici, te vad si la divort in cativa ani...
pentru ca, oricat ar fi un sot de rabdator, si de iubitor cu nevasta care e cu burtica, daca continui sa-i ponegresti copilul, vei avea de pierdut.
ce vreau eu sa-ti spun e ca...
1. nu cred ca ai lasat copilul doar in ideea ca va fi baiat.
2. nu cred ca nu iei in considerare ce simte si domnul sot
3. gandurile negre iti asigura unn viitor dificil cu doua gaze care ar putea sa se iubeasca enorm dar care probabil vor simtit tensiunile tale si-ti vor raspunde pe masura.
4. ai voie sa te simti coplesita, si sa te infurii, dar nu blestema. asta n-ai dreptul
5. alege: iti pui gandurile in ordine, iti musti limba si lasi cum zicea forfecuta parca si kris timpul sa isi urmeze odiseea, sau te incapatanezi ca un catar intr-o problema car enu tine de puterile tale.

orishicum, daca nu vrei sa iesi din butoi, o depresie post-partum nu se lasa invitata, ea da navala. si mie imi place" elle a noastra, nu umbra ei.

capul sus!
esti o norocoasa!

ma intorc la munci. am intarziat, dar m-ai socat cu randurile tale...

elle spunea...

va multumesc pentru comentariile voastre! sunteti niste scumpe!

crina, nu te-a invitat nimeni sa postezi daca tu crezi ca postul e menit sa stranga trafic ..

miri, crezi ca sotul e fericit de situatie? nu .. nici el nu e, stai linistita .. n-are ce sa distruga starea mea ..

angi, nu vreau sa caut posturile in care spuneai ca mureai daca era fata ..

nu vreau sa va mai perturb cu problemele mele .. stati linistite, nu veti mai auzi prea curand de la mine .. nici ca ati fi interesate! si daca voi mai posta pe blog, va rog sa nu va deranjati sa cititi!

MULTUMESC!

crina spunea...

cat timp este un blog public nici nu am nevoie de invitatie ca sa-mi public un comentariu. si nu ma intereseaza traficul pe care-l faci cu blogul tau. numai ca o perioada de timp am preferat varianta asta, decat sa cred ca ceea ce ai scris este exact ceea ce simti. oricum esti libera sa simti si sa crezi ceea ce vrei. nu afecteaza pe absolut nimeni decat pe tine si familia ta.

zicolorata spunea...

Ele, poti sa cauti postarile mele linistita... am spus asta chiar in comentariul meu si o voi spune intotdeauna, am preferat si mi-am dorit din tot sufletul sa fie baietel - si asta numai din motive care tin strict de relatia dintre mine si mama mea, nu pur si simplu din ideea ca e fata - dar daca ar fi fost sa fie... niciodata nu as fi blestemat, nu as fi numit-o "fiinta asta", nu as fi spus ca nu e copilul meu, ca nu va exista pt mine, ca imi pare rau ca nu am renuntat la sarcina, ca as schimba-o dar nu am cum, ca imi provoaca greata atunci cand o simt miscand, ca nu am sa o iubesc... Pentru ca stiu ce efect pot avea aceste ganduri asupra unui copil chiar si nenascut. Si apoi, ar fi fost COPILUL MEU, cum sa gandesc asa despre el??

Situatiile noastre si modul nostru personal de a privi lucrurile nu se compara absolut deloc. Fiindca, in ce ma priveste, reactia ta este inacceptabila.

"Angi, nu vreau sa caut posturile in care spuneai ca mureai daca era fata ..."

Nu e deloc corect cum ai pus problema... :( Si daca numai asta ai inteles din postarile mele, imi pare nespus de rau ca mi-am racit gura de pomana si mai bine le stergi daca te-ai simtit deranjata fiindca poti face oricand asta.

Sarcina usoara iti doresc si mai ales imi doresc pt binele vostru sa revii la sentimente mai bune si la o judecata corecta.

Si in legatura cu "daca voi mai posta pe blog, va rog sa nu va deranjati sa cititi!" sa stii ca ai optiunea de a-l face secret! Fiindca atata timp cat e "la liber" nu ar trebui sa te deranjeze comentariile.

Silvia spunea...

Ei, da, si eu la spartul targului! Din pacate, as putea adauga. Elena, tu esti o fiinta extraordinara, dar nu cred ca m-as putea obisnui cu sentimentele si gandurile tale daca ti le vei pastra si dupa aceasta depresie. Vrei depresie?! Fa ca mine primul avort din viata ta, ca Fiinta din tine a murit. Fiinta care era un copil, avea cap, ochi, maini si picioare si dadea din ele. Copil pe care l-ai vazut cum danseaza in burta ta si pe care ti l-ai dorit din tot sufletul. Du-te la doctor sa iti faci control si afla ca a murit de 2 saptamani si tu nu stii nimic si crez ca totul e ok. Plang cand scriu aceste randuri si imi pare extrem de rau ca m-ai fortat prin cuvintele tale sa imi aduc aminte de drama mea. Drama mea, pe care voi nu ati inteles-o (poate) la adevarata ei insemnatate, pentru ca asa este firea mea. Dar este, totusi, o drama imensa. Asteapta 5 ani sa ramai gravida, roaga-te la Dumnezeu sa iti dea un copil sanatos si apoi reciteste ce ai scris si mai gandeste-te. Eu cred ca daca nu vei intelege exact implicatiile spuselor tale, va fi rau pentru voi toti. Pentru ca nu tu esti importanta si ce-ti doresti, ci familia ta. In viata poti alege multe lucruri: sot, prieteni, job, masina, parfum si alte prostii de genul asta. Dar sexul copilului nu il poti alege. Oau, ce chestie! Nu avem controlul asupra sexului copilului! Dar tu o stiai pe-asta! Nu ai lasat copilul pentru ca sperai ca va fi baiat, asta e o tampenie. E ca si cum ai juca la ruleta ruseasca si ai avea 6 cartuse bagate intr-o magazie de 6. Gandesti ce vrei, cum vrei, tu ai scris pe blog, noi am fost revoltate, poti sa nu mai scrii, poti sa-l bagi la secret. Alegerile iti apartin. In cazul asta. Pentru celelalte nu ai nicio putere! Imi pare rau, a treia oara cand spun asta, pentru tine si pentru voi, pentru familia voastra si pentru copilasul din burta ta. Ea nu are nicio vina. Pacat!

Andreea Badran spunea...

Iniatial am zis ca e vorba doar o depresie, de un joc teribilist afisat mai mult sau mai putin de amuzament pe blog, am simtit nevoia sa te incurajez si sa scriu si eu doua vorbe. Asta la inceput! Acum sunt de-a dreptul revoltata, contrariata, interzisa. Mi-ai stricat toata ziua cu ceea ce am citit. Recunosc, am citit din curiozitate dar stau si ma minunez si acum cum poate un om, o mama, sa simta si apoi sa mai si scrie asa ceva. Este o monstruozitate draga mea. Eu nu te condamn, in fond sunt sentimentele tale si vei trai cu ele. Tu va trebui sa ti le gestionezi singura. Gandeste-te insa la Eva pe care vad ca o iubesti! Cum isi va trai ea viata langa sora ei pe care si-asa va fi geloasa, ca orice copil atunci cand i se naste un frate/o sora. Ii vei alimenta permanent ura, si-asa ancestrala, fatza de sora ei mai mica. Eu iti recomand urgent putina terapie, altfel nu vad un viitor prea fericit pentru tine si familia ta. Si nici nu as vrea sa aud ca ti-ai abandonat fetita prin vreo ghena de bloc.

lunna spunea...

m-a rascolit rau de tot ceea ce am citit aici. ma gandeam azi noapte: ai fi preferat un baietutz bolnavior unei fetite sanatoase?
serios, nu pot sa inteleg, ma raneste profund modul asta de a gandi. am vauzt copii in orfelinate, am vazut copii neglijati, dar n-am avut pana acum niciodata ocazia sa vad in ochii unui parinte care nu-si poate iubi copilul. ma cutremur cand vad o asemenea gaura neagra de ura si ma cuprinde mila cand ma gandesc ca tu o porti aninata de tine si prin ea trec si sotul, si fetita ta, si o sa treaca si fiinta aceea nenascuta.

草蜢Jon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.