luni, 27 aprilie 2009

Ma simt groaznic ..

Stiti reclama .. da da cea de la modafen .. zic si eu ca tipul acela "ma simt groaznic" .. din pacate, nu am cum sa iau un modafen si sa-mi treaca pe motiv de samburel din burtica.

Inca nu mi-am revenit dupa cazatura pe care am tras-o joi pe scarile de la serviciu .. mi-a alunecat tocul si am aterizat fix in fund. Va dati seama de la 1,76 cm si o greutate "stimabila" cum s-a simtit. Oricum, durerea ca durere, insa, mi-a fost tare teama sa nu fii patit ceva samburelul din burtica. Am fost la eco si totul era ok cu el.

Durerea de la cazatura a urcat pe coloana, o zi m-a durut omoplatul stang, iar de vineri ma doare ceafa si nu ma pot intoarce decat ca lupul. Azi am programare la doctor, abia astept sa vad ce imi spune .. daca pot lua ceva sau ce creme pot folosi sa-mi fac frectie.

Mamici burtici .. uitati-va de doua ori unde puneti piciorul si daca puteti, renuntati la tocuri .. ce nenorocire se putea intampla .. noroc ca ingerasul meu pazitor si al samburelului au fost vigilenti si nu au lasat sa se intample nimic rau!

2 comentarii:

Silvia spunea...

Din pacate, accidente se pot intampla oricand, dar burticile trebuie sa fie de 2 ori atente.

Imi pare rau ca ti s-a extins durerea, din cate stiu, poti lua niste creme, dar nu stiu sa-ti spun care.

Sper sa se rezolve rapid, sa ne tii la curent cu ce iti zice medicul!

Lala spunea...

Tie iti trebuie o vacanta doamna .