miercuri, 15 aprilie 2009

De la doua liniute la o mica domnisoara .. amintiri de acum doi ani

Acum doi ani, Eva isi pregatea marea calatorie catre burtica lui mami .. de fapt, daca stau bine sa ma gandesc, cred ca deja o incepuse .. acum doi ani, pe 15 aprilie, dupa o petrecere de pomina, am ramas insarcinata cu bitzilina sefa.

Sa va povestesc ..

Prefata
Totul a inceput la sfarsitul lui martie 2007 cand un doctor mi-a spus ca am cicluri anovulatorii, ca nu pot face copii, ca trebuie sa fac un tratament .. va dati seama ce soc si ce suparare m-au lovit .. plangeam si nu puteam sa concep asa ceva. Mi-a dat trimitere pentru analize pe care din motive de Paste si zile libere la clinica nu am mai apucat sa le fac ..

Capitolul I

Apoi, la numai trei saptamani de la "verdict" a venit ziua lui tati (11 aprilie) .. Dat fiind ca implinea 30 de ani, a facut o petrecere de pomina (pe 14 aprilie). Prima dorinta cand a suflat in lumanarele a fost sa ne dea si noua Doamne Doamne un sufletel, un bebelus sanatos pe care sa-l iubim si sa-l rasfatam .. Si se vede treaba ca tati a avut o “pila” acolo, sus .. caci in noaptea aceea s-a intamplat minunea (15 aprilie).. Pe 17 mai, la o luna si doua zile de la conceptie si cu numai 4 zile inainte de aniversarea a 2 ani de la casatorie, testul ne-a aratat doua liniute .. doua liniute pe care le asteptam de vreo 7-8 luni si la care nu mai speram .. nu ne venea sa credem, am facut vreo 4-5 teste de sarcina si toate cu acelasi rezultat .. doua liniute cat se poate de clare!!

Iar cele doua liniute s-au transformat intr-o mica domnisoara ..




Va dati seama ca am ochii plini de lacrimi acum cand scriu aceste randuri, nu?

Capitolul II

Acum am in burtica un alt samburel .. venit pe neasteptate, fara eforturi si fara intentie .. coincidenta sau nu .. de ziua mea (21 decembrie) cand am implinit 29 de ani, l-am rugat pe Doamne-Doamne sa ne dea un baietel sanatos, dar nu acum, mai incolo .. si uite ca Doamne-Doamne mi-a trimis un samburel insa nu stim inca ce va fi. La Eva am visat clar ca va fi fetita (desi imi doream tare baietel). cand aveam vreo 12-13 saptamani .. se facea ca nascusem dar eu nu stiam ce e. m-am intalnit cu sotul si ai mei intr-o parcare (nu radeti) si mi-au aratat copilul, mi-au spus "ia uite ce fetita frumoasa ai" .. eu am izbucnit in lacrimi si am spus ca nu, nu e fetita .. am desfasat-o si am vazut ca era, intr-adevar, fetita .. acum cu bb2, cand aveam 11 saptamani, am visat ca am mers la ecograf si doctorul mi-a aratat putzulica lui bebe .. clar conturata .. Doamne ce fericita m-am trezit! Mai avem de asteptat vreo 5 saptamani ca sa aflam ce va fi .. eu ma rog pentru un bebe sanatos si daca ar avea si cuculetz, ar fi minunat!

Doamne ajuta!

8 comentarii:

Lala spunea...

Eu tot spun ca bb2 va fi un fratior mai mic pentru Evita .
Frumoasa povestea Elle.

elle spunea...

saru-mana, lala. si mie mi se pare un pic deosebita povestea noastra .. acum, nah .. e a noastra, trebuie s-o laud, nu? pupici

diana spunea...

Ei, felicitari! Chiar ca aveti pile sus :)
Sa ai o sarcina usoara si un bebe sanatos. Baietel, de preferinta, inteleg ... :)

alina spunea...

Să vă trăiască prințesa mică iar ție sarcină și naștere ușoară! Să fie bebe sănătos, cuminte și norocos!

Mama Iuliei spunea...

Deci ai visat!!!!!
Yupiii....eu nu mai am indoieli, numai. Dar vreau si confirmarea.
Pupam fetitza care are deja "2 anisori" de cand e cu tine.

Silvia spunea...

Si eu zic ca e cu puta! Nu ca ai visat, dar ca am visat eu, mama-Omida, dupa cum stii!!!!!

Important e ca voi doi sa fiti sanatosi, sa stea pana la termen in burtica si sa fie aproape de surioara lui/ei in viitor!

PS: povestile le stiam, dar asa mi-a placut sa le recitesc, mai ales ca povestesti frumoooos...

Roxana spunea...

Wow ... ce poveste (acum am citit-o)!!!
Cu putza sau fara, tot copil frumos va fi!

Pup.

Rami spunea...

Emotionanta poveste si deosebita, frumos povestita.
Sa fie asa cum vrei tu bb2.Cu sau fara puta, tot va fi un minunat.