vineri, 3 aprilie 2009

D-ale Evei

recunosc .. am fost cam lenesa cu blogul, am lasat-o cam moale. nu am avut starea necesara, plus treaba multa pe la serviciu ..

dar, am decis sa scriu aici toate traznaile evei .. tot ce face si ce spune .. cred ca peste cativa ani imi va face placere sa le recitesc .. sunt multe, voi incerca sa mi le amintesc ..

acum doua zile pisam niste usturoi, iar eva furase din dulap un castronel. eu ii spun soacrei sa-mi dea un castron din dulap ca sa pun usturoiul in el sa-l frec cu ulei si sare .. si ce credeti .. vine eva, se ridica pe varfuri si imi pune castronul pe masa .. nu-mi venea sa cred.

alta, de ieri .. ne jucam de-a v-ati ascunselea, ea era dupa un perete, incep reclamele la tv si numai ce o aud ham-ham-ham .. era o reclama cu un catel. de aici deduc ca ea a retinut melodia si a asociat-o cu ham-ham ..

inca una de acum vreo saptamana .. eu eram la baie, ea in tarc. revin in sufragerie si eva imi tot arata cu degetul a-a-a .. catre dulapul unde tin eu mobilul .. si in acest timp ducea mana la ureche .. cand ma uit la telefon, aveam un apel pierdut .. de precizat ca mobilul era pe silent dar ea l-a auzit vibrand si m-a anuntat ca a sunat.

mai sunt multe dar le-am mai uitat. sigur mi le amintesc si le notez aici.

4 comentarii:

Lala spunea...

Chiar vroiam sa te trag de urechi ca nu mai scrii pe aici .
Pupam nazdravana isteata .

miri_mik spunea...

pune mana si scrie tot! pentru bruno facusem o agenda, si cand facea ceva, scriam: prima data pipi la olita, prima data aa, aialalta:) acu mi-e drag a le recitesc, iar supriza parca s-a mai dus la al doilea:) saracu' sacha:) pt el am sa scriu o pagina intraga cand isi da drumul la mers:))

zicolorata spunea...

Scrie, scrie, o sa iti para rau ca nu scrii toate astea... Tot urmaream sa vad cand mai scrii ceva.

Puiul mic din burtica ce face? Ati aflat ce este??

Silvia spunea...

Ca sa stau sa scriu de mana... neah! Dar sa scriu pe blog... e altceva! Stiu cum e... Dar trebuie sa-ti faci timp, pentru ca acum, cand pun "poza zilei" cu Mariuca mica, imi dau uneori lacrimile, cand imi aduc aminte in ce moment i-am facut poza, ce sentimente am trait atunci si cum suntem azi. :) Este extraordinar!

Pupam burtica!