luni, 27 aprilie 2009

D-ale Evei II

Mai nou, cand incearca sa-mi atraga atentia, Eva spune tare si raspicat MA-MA! MA-MA! si o tine asa pana ii raspund sau o vad ce face.

Ieri striga din baie tare si raspicat: MA-MA! MA-MA! Ma duc repede caci eram sigura ca face vreo prostie si ce vad: ea trasese scaunul de plastic langa chiuveta si se urcase pe el sa se spele pe maini. Mi-e greu s-o tin in brate cand o spal pe maini sau dinti si am un scaun de plastic pe care o urc. Se pare ca Eva a invatat cum se foloseste si a zis sa puna in practica.

Tot ieri dupa-amiaza vin acasa si incepe socrela s-o parasca: uite ca a luat fluturasul de la gaze, ca umbla la butoane etc. In timp ce socrela povestea, Eva striga MA-MA, MA-MA si se ducea si-mi arata in spatele aragazului de unde se inchid/deschid gazele, batea cu mana in aragaz si umbla la butoane. Apoi, imi spune socrela ca a jumulit ursul (are un urs flocos care cheleste) si eva fuge razand la urs, striga MA-MA .. si incepe sa-l jumuleasca ..

Si ca ma tot plangeam eu ca fata mea nu se catara .. ei bine, imi retrag cuvintele. De doua zile, Eva se catara oriunde si pe orice. Ieri, s-a catarat pe canapea si alerga de la un cap la altul si se mai arunca in fund din cand in cand. Imi era frica sa nu ricoseze pe gresie. Gata, s-a terminat linistea. Nu mai pot s-o las nesupravegheata nici o secunda. O mai lasam cat spalam eu farfuriile sau aranjam ceva prin bucatarie, dulapuri, insa, acum LA REVEDERE .. cu ochii ca pe butelie pe titirez.

5 comentarii:

Silvia spunea...

Si erau persoane care ne intrebau cand avea copilu'o luna daca ne e greu!!!! Eu tot timpul le spuneam ca nu mi-e greu deloc si credeau ca bravez. Pai ce era greu? Dormea 20 ore pe zi, urla de foame, de somn sau de colici, dar o gaseai unde o puneai, adica in pat.

La noi, de cand a inceput sa o ia de-a busilea, s-a dus linistea. Iar curtea e mare si curiozitatea imensa.

Pupam iubita frumoasa!

elle spunea...

ai mare dreptate, silvia. ce bine era atunci .. unde puneai copilul, acolo il gaseai .. acum trebuie sa ne tinem dupa ei.

Lala spunea...

Distractia de abia incepe, pana pe la anu in vara tot intr-o explorare sunt :)

Rami spunea...

Pupam cataratoarea.Fii cu ochii in patru.
Lasa ca ne-om linisti noi cand...Nu stiu cand, candva.

Roxana spunea...

Las' sa fie curioasa si sa umble peste tot; ai fi vrut o 'momaie' de copil care sa stea unde-l pui?!

Eu sunt foarte incantata ca nu sta locului (chiar dak alerg dupa ea).

Pup printzesa!