miercuri, 15 aprilie 2009

Bilant la 15 luni



Eva a implinit ieri 15 luni. Doamne, nici nu stiu cand a trecut timpul .. parca mai ieri ramaneam insarcinata (apropo .. azi se fac 2 ani de la conceptia bitzilinei. o sa revin cu povestea caci e tare frumoasa.) Apoi nasterea, venitul cu copilul acasa .. numarat si sarbatorit fiecare lunita pe care o implinea .. ca la carte, cu tort si lumanare, cadouri si pupaturi. Si uite acum ce zvapaiata plina de personalitate am la usa (deh .. e capricorn) care intelege tot ce-i spun, imi "vorbeste" pe limba ei, se joaca, ne pupa si ne iubeste.

O singura nemultumire am legata de ea .. nu papa decat pasat fin la blender .. dar asta e o alta poveste.


Bilantul la 15 lunite de viata
10780 g
78 cm

3 comentarii:

Lala spunea...

Felicitari Eva si la multi ani !

Silvia spunea...

Pupam Bitzilina frumoasa! Deja e o adevarata domnisorica, iar ca kg si cm e super bine!

Cu cordeluta pe cap ii sta super, e pretioasa, exact in spiritul alegerilor de pe tava, hehe!

Rami spunea...

Cu intarziere(si cu scuzele de rigoare) zic si eu La multi ani Eva draga!
E o frumoasa si eleganta, ca ma-sa :D

Chiar am observat ca are aceeasi inaltime cu piciu meu dar a meu e mai slabanog, are doar 8,800.:(