joi, 12 martie 2009

Marea evadare ..

Aseara, Eva mi-a facut figura .. a fugit de acasa .. nu, nu .. nu incepeti sa radeti .. stai sa cititi si va minunati de nazdravaniile pe care le face Bitzilina ..

De cateva zile, am observat ca Eva ajunge la clante, deschide usi, aprinde lumina etc .. dar nu-mi dadea prin cap ca poate sa fuga "efectiv" de acasa. Cum stateam eu la laptop, deoadata imi dau seama ca e prea liniste in casa .. Cand imi intorc privirea, usa de la intrare larg deschisa si Eva nu se zarea nici macar la usa soacrei ... Alerg ca la 100 metri garduri de teama sa nu cumva sa cada sau sa urce pe scari (la noi vine un rand de scari apoi un culoar si apoi iara scari) ... si o gasesc razand in hohote cocotata pe prima scara ... Doamne ce m-am speriat! Am facut si reconstituirea .. am filmat-o evadand ..


http://www.youtube.com/watch?v=EUeJgZUer5Q&feature=channel_page





Desigur, acum toate astea mi se par amuzante dar atunci mi-a stat inima in loc.



PS: am stat cam 12 ore sa incarc filmuletul pe blog insa nu merge .. pana atunci, am pus linkul catre youtube.

5 comentarii:

miri_mik spunea...

sa mor de ras si de invidie! ras ca e asa fasneata de poa sa faca orice si e numai un gombot de om, si invidia, ca desi e doar un bot cu ochisori e capabila sa faca atatea! felicitari! ca a fugit de acasa e o spaima, ok, dar daca vezi dincolo de marea evadare, ai un copil extraordinar! abia astept sa vad ce se ascund ein burtica ta!

Lala spunea...

Uite vezi d'aia nu am eu clante ci butoni rotunzi de imi este mie greu sa-i deschid :)
Oricum e dementiala evadata sa o pupi din partea mea .
Imi place cum urca scarile de mor .

Mama Iuliei spunea...

Pariez pe fratior cumintel care va avea grija de surioara neastamparata!

Silvia spunea...

Mda... cunoastem. Sa se ia de mana cu Mariuca, care a evadat din casa si statea in fund pe prima treapta de la terasa si se uita la buni a ei cum planteaza flori in gradina.

zicolorata spunea...

Vai de mine, Elle, cat de dulce e!!!! Mor dupa ea!!! Stai sa vezi cand o sa se ia de mana cu fratiorul, atunci sa vezi ce prostii o sa faca!