sâmbătă, 7 martie 2009

Iubesc si sunt iubita de 12 ani




Iubesc si sunt iubita de 12 ani! Astazi eu si Razvan implinim 12 ani de cand suntem impreuna, de cand impartim si bune si rele. Au fost 12 ani si cu suisuri si cu coborasuri, dar, important este ca am stiut sa ne bucuram unul de altul, sa ne completam, sa ne sustinem si sa ne ajutam, sa ne intelegem si sa ne respectam.

Totul a inceput pe 7 martie 1997, la un film .. "Legends of the fall". Si a continuat si continua asa cum e si firesc sa se intample cu doi oameni care se iubesc.

Iubitul meu, iti multumesc pentru ca existi in viata mea, pentru tot ce mi-ai daruit si am castigat si am invatat alaturi de tine, pentru siguranta si dragostea ta ... si nu in ultimul rand pentru copilul minunat pe care il avem, Eva dar si pentru cel care va veni pe lume in octombrie!

Te iubesc mult, sotiorul meu drag!

6 comentarii:

Lala spunea...

La cat mai multi ani fericiti impreuna Elle !
Aveti o familie minunata si meritati tot binele din lume. Multa sanatate, fericire, noroc si belsug va doresc .

Mama Iuliei spunea...

La multi, multi ani fericiti si plini de dragoste!

zicolorata spunea...

Felicitari!! Sa fiti sanatosi si sa va iubiti tot mai mult, sa va bucurati de ce impartasiti impreuna. Si noi tot anul acesta implinim 12 ani, doar ca in octombrie.

miri_mik spunea...

uuuuuuuuuuuuf! ce romantic! La multi ani! cat demulti si cat de impliniti impreuna!

Andreea Badran spunea...

La multi, multi ani, la fel de frumosi ca si primii 12!
Cat despre inceput ... ce pot sa zic? Legendele toamnei ... ce film! Si mie imi place mult, mult de tot!

Ana, mami de pufoshel spunea...

Felicitari! La multi multi ani in continuare!!! Si felicitari pt bb2!!!!


http://davidpufosu.blogspot.com/

Anandrei