marți, 3 martie 2009

7 lucruri adevarate si 7 lucruri false .. castigatorii!

castigatoare sunt monica si iulia cu cate 6 raspunsuri corecte. creata, lala si roxana sunt pe locul 2 cu cate 5 raspunsuri corecte!


1. Sunt nehotarata .. adevarat, mi-e tare greu sa ma decid cand trebuie sa aleg ceva!
2. Imi place sa dansez. adevarat .. oricand, oriunde, cu placere .. orice gen de muzica!
3. Imi place sa ma trezesc tarziu. fals .. sunt o matinala convinsa! ador diminetile!
4. Nu-mi place sa ma machiez. fals .. daca ies sa iau paine, trebuie sa ma gatesc!
5. Imi place sa calatoresc cu masina pe distante lungi. fals .. prefer avionul, nu suport sa stau tintuita in scaun ore in sir!
6. Nu sunt foarte sociabila. fals .. imi fac foarte usor prieteni!
7. Nu-mi place sa pierd timpul pe interne. fals .. ador sa navighez si sa caut toate prostiile pe net!
8. Prefer o vacanta la cort, uneia de 5 stele. fals .. imi plac confortul si luxul.
9. Imi place sa conduc. adevarat, dar pe distante scurte!
10. Imi doresc un baietel. adevarat!
11. Nu-mi place zapada. fals .. o ador!
12. Imi place sa fac experimente in bucatarie. adevarat!
13. Sunt gurmada. adevarat
14. Imi place sa ajut oamenii. adevarat