miercuri, 18 februarie 2009

Mambo no ... 2. ADICA BEBE 2

M-a ravasit, m-a bulversat, m-a trantit de pamant si a dat cu mine de toti peretii .. nu-mi venea sa cred ca vad dublu, nu-mi venea sa cred ca se coloreaza si a doua liniuta .. imi venea sa tip, sa plang .. imi tot spuneam ca e o greseala, ca nu se poate ..

DAR .. SE POATE!

Bebe nr 2 sta bine la mine in burtica, cuminte si asteapta sa faca 40 de saptamani pentru a se aseza comfortabil la mami in brate. DA. O sa mai avem un copilas .. s-a intamplat pe neasteptate, pe nepregatite .. eu m-am dat peste cap de cand am vazut dublu in fata ochilor, sotul topaie de fericire, restul familiei nu stie inca ...

Chiar azi am fost sa vad samburelul, are 4,7 mm, 138 bpm, e foarte bine prins la mami in burtica.


Imi doresc sa fim sanatosi, sa am o sarcina usoara si daca se poate, bebe nr 2 sa fie baietelul mult dorit de mine.

As dori sa postez pe blogul meu o parte din mesajul unei zuze speciale pentru mine si o fiinta deosebita miri.

"evident ca dintre toate persoanele de pe lumea asta, elle e ultima care realizeaza ce minune i s-a asternut in viata! adica... stiti voi, nu noi alegem momentul in care se naste copilul, si nici macar proiectiile noastre despre copii nus unt ale noastre.... copiii care sunt sus, suflete pure, se plimba cu barca pe norishori, privesc spre pamant si-si aleg parintii care le convin, din motive numai de ei stiute!

si uite-asa, un sufletel jucaush a hotarat ca elle este mama perfecta pentru el, tocmai poate pentru ca... mizand pe elementul surpriza stia ca-i va schimba viata inca o data, cu totul si pentru vecie!:))) stiti voi, buturuga mica (doar cativa mm si o inimioara) rastoarna carul mare (sufletul cald si generos al lui elle) si-si face loc in familia lor unde va fi mai bine decat oriunde bineprimit. pentru ca va fi familia lui:)cu o surioara exceptionala, eve. si mai stiti voi ca nu chiar eva i-a spus sa vina sa se bucure si el de asa o mama grozava?

acu griji... oricine isi face, pana si pentru un siret rupt la pantof, daramite pentru o gurita vorbareata in plus de hranit. dar iar zic, unde se hraneste o gura, se mai poate hrani una, unde se imbraca o fetita, se poate imbraca si un baietel. unde doarme un copil... mai eloc de unul:) unde trebuie timp pentru unul... are loc si al doilea!

deci elle, lasa grijile la o parte. sarcina e scurta dar iti lasa suficient timp sa se puna toate bucatile puzzle-ului in locul potrivit. sa fii mama de un copil se invata, sa fii de doi se invata, se supravietuieste si se adapteaza, sa fii mama de trei devine un exercitiu de logistica, de-acolo incolo.... devii experta:)

si ca sa zic asa, spre final... inima mamei e un miracol, in loc sa imbatraneasca si sa se stafideasca, infloreste cu fiecare copil pe care-l aduce pe lume. deci, sa infloresti frumos, mami drag:)
"

8 comentarii:

Roxana spunea...

De cand asteptam sa postezi 'breaking news'-ul asta! :)
Te felicit si aici! Sa dea D-zeu sa ai o sarcina usoara si sa tii in brate, in octombrie, un baietel sanatos!

[pup]

Lala spunea...

Elle inca o data felicitari !
Si mie imi spune inima ca de data astya va fi baietel.
Tu esti o mamica minunata, uite ce frumos s-a dezvoltat Evita iar inca un bebe va va implini viata.
Sunt sigura ca aceasta sarcina iti va aduce numai bucurii.

Silvia spunea...

Pai sa fie intr-un ceas bun! De acum incolo sa fii luminoasa, fericita, implinita si sa ai parte de un copil bun si sanatos!

zicolorata spunea...

Tot urmaream de aseara blogul tau sa vad cand postezi, pana acum nu m-a lasat Pupicu nicio clipa sa stau pe net, dar acum am adormit si m intrat. felicitari din tot sufletul inca odata! SUnt convinsa ca va fi baietel. Veti fi o familie completa. Si eu mi-as dori... dar inca mi-e frica. Cred ca cel mai bine e asa, pe neasteptate. Pupam dulce, dulce!!

miri_mik spunea...

eu inca oftez prelung, admirativ, cu tenta invidioasa:) stiu, am deja doi, dar gandul unui al treilea nu e niciodata mai departe de pragul usii:)

sa fie un mam(a)bo NR2 vesel, cu zile minunate si un termen respectat. ca deh... stim noi ce stim de la eva:))

Mama Iuliei spunea...

Elle felicitari inca odata! Esti in gandul meu de ieri de cand am aflat vestea.
Ma alatur corului care striga: baietelllll! fratiorrrrr Evei!
Sa fie sanatos, cuminte si frumos ca surioara lui.

Alinus spunea...

Elle draga,felicitari inca o data,o sarcina linistita ,o nastere usoara si la termen si daca se poate sa fie un baietel pt mami si tati,un fratior pt scumpa Eva...un nepotel pt buni ,un ingeras vesel si jucaus cu sapca albastra hi hi hi
pup mamica

Moni spunea...

Elle felicitari inca o data (sper ca le-ai primit pe cele pe mail)! Ma bucur tare mult pentru voi si sper sa fie baietel asa cum iti doresti.
Sa ai o sarcina usoara, nastere la fel si bebe sanatos!
Ce o sa se mai bucure Eva de surpriza de la mami din burtica!