marți, 13 ianuarie 2009

Povestea nasterii in trei parti (II)



13/01/2008 06:33:58


neataaaaaa,

acum m-am trezit si ne pregatim s-o luam de la capat .. poate bitzi vrea sa ne vada totusi .. azi-noapte am dormit foarte bine, nu am mai fost agitata. imi pare bine ca n-am ramas la spital!!!!

cat despre contracti ... nici vorba .. am avut vreo doua la 10 minute imediat ce m-am pus in pat .. in rest nada de nada ..

sincera sa fiu, m-a cam luat teama. nu m-am gandit pana acum cateva zile nici o clipa la cezariana .. iar acum mi-e tare frica de asta. sper ca Doamne Doamne sa ne ajute si sa nasc natural! daca nu, asta e .. cel mai mult conteaza sa fie bebe bine .. eu pot indura orice durere.

va pup mult si sa-mi tineti pumnii!!



13/01/2008 07:52:09

GATA .. PLECAM IAR SPRE SPITAL ..

SPER CA DATA URMATOARE CAND INTRU PE FORUM, BITZI SA FACA NANI IN CAMERA ALATURATA!!!


13/01/2008 11:48:02


helloooo ..

ce faceti zuzelor .. n-ati scapat de mine .. ne-am intors din nou acasa ..

bebe e bine mersi. nu m-a oprit azi ptr ceza ca erau vreo 3-4 pe teava cu probleme ..

maine la 7.30 mergem sa ne vada profesorul .. si sa ia o decizie .. cica s-ar putea sa mai asteptam pana la 42 de saptamani ..

oricum, bebe este mare, are aprox 4500 g .. iar daca e sa ma iau dupa masuratori .. O LUNGIME DE 57 CM .. femurul este 8.21 x 7 cum am citit ca sa calculeaza .. rezulta 57 si ..

finalitatea ar fi aceeasi .. sper sa maine sa-mi decida ceza .. ca oricum bebe e mare si nu cred ca poate iesi altfel .. asa a spus si dr .. ca e mare si poate d-aia nici nu iese ..

va pup

Niciun comentariu: