duminică, 11 ianuarie 2009

Eva a ramas fara motz, dar cu turta rupta


Timpul a zburat .. parca mai ieri alataieri faceam drumuri dus-intors casa-spital in speranta ca Eva se va hotara sa iasa din culcusul cald si umed .. a trecut aproape un an de atunci si Eva nu putea sa ramana cu motul netaiat si turta nerupta. Asadar, ieri, 10 ianuarie, am avut mare petrecere mare .. prieteni, rude, colegi, familia, cu totii am petrecut in frunte cu EVA, care a dovedit ca este o adevarata domnisoara de aproape un an si s-a comportat exemplar .. a ras, a dansat, a "socializat" .. i-a fermecat pe cei prezenti in restaurant.



Am avut de toate .. voie buna, muzica, hore, sarbe, glume si haz si invitatii parca nu se mai dadeau dusi la casele lor.

Trebuie sa va spun ce a ales Eva de pe tava .. banii (euro), cardul VISA si un fard .. sa inteleg ca va fi o femeie de afaceri frumoasa si cocheta, nu? Oricum, pitica nu s-a limitat la atat .. a mai cules telefonul mobil si ochelarii de soare, parca se potrivesc cu banii, cardul si fardul, nu?



Nu-mi vine sa cred ca bebelusul de ieri, s-a transformat in domnisoara de azi .. bebelusul meu cuminte s-a transformat intr-un copil cu personalitate care nu ezita sa ma "certe" cand nu-i convine ceva.


Ii doresc tot binele din lume copilului meu si sper sa fie un om bun si intelept, dar in acelasi timp sa stie cum sa se apere de rele.

2 comentarii:

Lala spunea...

La multi ani blondina mea iubita !
Ai avut o super petrecere asa cum merita o domnisoara cocheta si dulce ca tine .
Sa se indeplineasca profetia tavii si sa cresti mare, sanatoasa si iubita alaturi de cei dragi !

elle spunea...

pupici multi, lala iubita!!