luni, 12 ianuarie 2009

Acum un an ..povestea nasterii in trei parti (I)

acum un an .. fix pe 12 ianuarie a inceput du-te vino-ul .. casa spital in speranta ca eva o sa vrea sa dea cu nasul de gerul de afara .. m-a apucat nostalgia si am cautat pe forum mesajele mele de pe 11 seara si 12 ...


11/01/2008 23:57:52

dragile mele zuze .. scuze ca nu va nominalizez ..
va multumesc mult pentru incurajari!! nu stiu ce are de gand fii-mea ca acum se agita de zor si ma cam doare burtik si ma doare spatele asa pe jos ..
nu am cronometrat dar cred ca cam la 30 min asa ma doare pe sub burtik ..
Doamne ajuta sa nasc usor!!!
va pup si va iubesc pe toate!!
acum ma bag la un dush fierbinte si apoi la patut ca sa fiu fresh maine!!


12/01/2008 00:22:53


VA PUP! MA BAG LA PATUT .. CACI VORBA LUI TATI .. AI TREABA MULTA AZI!!
DOAMNE AJUTA SA FIE TOTUL BINE SI BITZI SA VINA SANATOASA PE LUME!


12/01/2008 06:53:25

neataaa ..
acum m-am trezit dupa o noapte cam agitata .. ma duc sa ma pregatesc pentru marea intalnire ..
va pup si va tin la curent ..
PS: desigur ca am visat nasteri, kiolograme, cm si apgari .



12/01/2008 07:11:49

azi-noapte am dormit agitat, iti dai seama. sper sa fie totul bine si sa ne intoarcem sanatoasa acasica!
PS: nu am mai avut nicio contractie dupa ce am facut baita fierbinte. bitzi a fost foarte agitata - poate ptr ca am baut si 2 pahare cu cola - si simteam cum ma furnica si cum se impinge in col ..
ma duc sa mai fac un dushulet, sa ma machiez putin si sa inchid bagajele de spital!


12/01/2008 07:12:57

zuzelor ..
poate nu umpleti capitolul pana nu nasc eu .. ca ar fi misto sa nasc la capitolul 121 ... pe 12.1


12/01/2008 07:57:53

GATA, M-AM ARANJAT, M-AM FREZAT!!!!!
PLECAM CATRE SPITAL!!
TINETI-MI PUMNII!!


12/01/2008 11:30:53

irinuka: am urmatoarele vesti de la ELLENUTA:

NE-AM INTERNAT. AM FACUT ANALIZE.ACU MONITORIZAM INIMA BB. COL INCHIS DAR SCURTAT. FACEM INJECTIE SI PUNEM PASTILA PT DESCHIDERE SI DILATARE COL! DR A ZIS CA NU PREA CREDE CA NASTEM AZI. PUP"



12/01/2008 15:54:25

irinuka
"AM CONTRACTII FOARTE USOARE, APROAPE NESEMNIFICATIVE. IAU SCARILE LA URCAT SI COBORAT! CE A FACUT KALOSALINA, A NASCUT? PUP"

ELLENUTA

12/01/2008 20:12:00

ZUZELOR .. NU STITI CA IO-S CA RAIA ... NU MAI SCAPA OMUL DE MINE ..

SI NU MAI PRELUNGITI CAPITOLUL .. CA N-ARE ROST (ASTA DACA NU VRETI SA AJUNGETI LA CAP 131) .. BITZI NU ARE NICI UN GAND SA VINA PE LUME. NE-AM INTORS ACASICA .. CONTRACTII FOARTE SLABE. NU AVEA ROST SA RAMAN ACOLO SI SA DORM IN CAMERA CU FEMEI OPERATE DE CANCER SI CU AVORTURI ..

MAINE NE PREZENTAM LA 8.30 .. IAR ... PUNEM PERFUZIE, VERIFICAM COLUL, MAI ASTEPTAM SI DACA NU VREA, FACEM CEZARIANA .. ASTA ETE ..

ZUZICI, MULTUMESC FRUMOS PENTRU GANDURILE FRUMOASE SI GALERIE!

MA DUC SA MA ARUNC IN BAIE .. ABIA ASTEPT SA FAC BAITA SI SA STAU IN PAT .. AZI MAI MULT AM STAT IN PICIOARE SI AM URCAT SCARI SI AM MASURAT HOLURI .. DAR DEGEABA!!!


TO BE CONTINUED!!

Niciun comentariu: