luni, 8 decembrie 2008

A venit Mosu'!


a venit mos Nicolae pentru prima oara pentru Eva .. desigur, incarcat de cadouri asa cum este normal sa vina la un copil cuminte. dimneata cand s-a trezit am dus-o la ghetute unde o astepta o masuta de joaca si o papusa, iar de la buni multe hainute si o jucarica ce face mult zgomot .. Doamne cat de nerabdatoare era sa smotoceasca cadourile, nu mai avea rabdare si chiuia si tropaia din picioare. mi-am dat seama cat de bine e sa fii copil .. sa nu ai nicio grija, sa te joci toata ziua, sa fii hranit, rasfatat si plimbat. mi-am amintit cu cata sarguinta imi lustriam ghetutele in ajun de mos nicolae si cat ma bucuram cand gaseam langa ele papusa pe care o vazusem in geam la librarie sau patinele de la magazinul de la colt .. si .. multe bomboane cubaneze .. de menta caci alea erau preferatele mele .. si desi, nu am fost un copil cuminte, niciodata nu am gasit nuielusa in ghetute.

acum, prin copilul meu, retraiesc momentele copilariei si sincer, abia astept sa vina Craciunul sa impodobim bradul, sa fie in casa miros de cozonac si colinde.

Un comentariu:

Lala spunea...

Si mie tot bomboanele cubaneze verzi imi placeau :)
Pup blondina cumintica !