miercuri, 31 decembrie 2008

Urare pentru zuzele mele iubite

Aho, aho, copii si frati stati putin si nu manati,
Ci pe zuze le ascultati,
Am avut un an pe cinste,
Cu clopoteii suntem fericite,
De sotiori rasfatate
Si cu case minunate!

Aho, aho copii si frati, stati putin si nu manati
Zuzele mai au sa spuna
Ca in anul ce-o sa vina
Sa avem multa sanatate si in suflete lumina,
Clopoteii mari sa creasca
Si mult sa ne fericeasca!

Aho, aho copii si frati, stati putin si nu manati
Tot anul sa petreceti
Sa va bucurati si veseliti
Toate bune sa ne fie
La multi ani si numai bine!





LA MULTI ANI DRAGELE MELE ZUZE IUBITE! FIE CA NOUL AN SA NE ADUCA MULTA SANATATE, BUCURIE, FERICIRE SI TOT CE NE DORIM!

Un comentariu:

Lala spunea...

La multi ani scumpa Elle !
Nu stiu cum de mi-a scapat sa iti urez mai devreme, sa imi fie rusine .