vineri, 5 decembrie 2008

Am intrat in blogosfera ..

Salut,

uite ca mi-am luat si eu inima in dinti sa-mi fac un blog .. daca tot e fancy trendy .. sper sa am si timpul necesar sa ma ocup de el. tot citesc blogurile zuzelor mele si ale altor prieteni si mi-au facut pofta de scris .. blogul acesta e ca un fel de jurnal .. un jurnal virtual. tare frumos mi se pare ..

dar, sa ma prezint .. numele meu este Elena si am o printesa de fetita, Eva Maria. are aproape 11 luni si nu are astampar nicio secunda, tot timpul e in miscare, tot timpul vrea cate ceva .. ea este sufletelul meu fara de care nu stiu cum am trait pana acum. ne umple casa si sufletele de bucurie si ne face sa uitam de toate neplacerile de peste zi .. desigur ca are si momentele ei, cand nimeni si nimic nu ii intra in voie dar si noi, ca oameni mari avem zile din astea .. atunci ce sa le cerem lor, nu??

acum ne pregatim de primul mos din viata ei .. sunt curioasa cum va reactiona la cadoul impachetat pe care-l va gasi langa ghetute .. hmm, abia astept!

voi reveni sa va povestesc si voua de momentul respectiv.

4 comentarii:

Lala spunea...

Bravo Elle, ma bucur ca ti-ai luat inima in dinti . Felicitari si spor . Pup fetele

Mama Iuliei spunea...

De azi urmaresc si eu 'Bitzica-Trompetzica'!

adra_bell spunea...

Bine ai venit Eva! iti ureaza tot o Eva

raluca spunea...

Ne bucuram ca ai venit printre pitici!