miercuri, 31 decembrie 2008

Ramas bun 2008, bun venit 2009!

Asadar se incheie inca un an .. 2008 .. un an special pentru noi, ca familie pentru ca din 14 ianuarie 2008 s-a marit cu inca un membru: EVA MARIA. Este cea mai mare realizare a noastra ca si cuplu, e raza noastra de soare, bucuria si scopul nostru de a trai.

Anul 2008 a fost cel mai minunat an pentru noi .. avem o printesa sanatoasa si frumoasa, am reusit sa ne deschidem o mica afacere (care speram sa se faca mare si trainica) si eu mi-am schimbat masinuta.

In anul 2008, am fost sanatosi, ne-am bucurat, ne-am veselit, am petrecut, ne-am mai si suparat dar nu din motive serioase.


Pentru 2009 imi doresc sa avem multa SANATATE caci daca este sanatate, restul le facem noi.

Ramas bun 2008, bine ai venit 2009!

Niciun comentariu: