marți, 9 decembrie 2008

Nazdravanii

in seara asta am lasat copilu 5 minute cu tati .. l-am avertizat s-o urmareasca sa nu cumva sa puna mana pe la prize sau sa darame ceva. si cum mestecam eu in ciorba, o vad cu coltul ochiului pe eva langa masuta unde tin medicamentele, cerealele ei si biscuiti .. strig la tati sa vada ce face cupilu' caci sigur va darama ceva .. si nici nu termin de spus, cand o vad pe eva invaluita intr-un praf crem .. varsase toata cutia de cereale .. pe ea, pe jos, pe covor, in tarc, pe masuta .. prapad .. m-am dus la ea s-o cert, dar in acelasi timp ma bufnea si rasul .. cum statea ea acolo nemiscata, uimita de "zapada" asternuta in jurul ei .. si am certat-o si i-am spus ca maine dimineata nu are ce sa pape .. la care ea se uita la mine si incepe sa faca din gurita pap pap pap ... offf .. cum sa ma supar pe ea cand e asa dulce. dar, in acelasi timp trebuie sa invete ce are si ce nu are voie .. intelege de nu, stie unde nu trebuie sa puna mana .. caci atunci cand pregateste o ghidusie, se uita intai la mine si apoi tusti .. cu mana pe obiectul interzis .. deh .. nazdravanii de eva ..

2 comentarii:

Silvia spunea...

Ohohoho, cu siguranta intelege!!! Stie cand are voie si cand nu. Dar tati a fost cel mai haios! Se gandea, probabil, ca nu are ce sa faca copilul, cu niste cutii in fata. Cum a ramas Dani uimit cand se uita acum la Mariuca si a intors capul cateva secunde pe geam, iar ea era deja in birou!!! :))

Ceska777 spunea...

Chiar ca e nazdravana Eva! Si al meu pitic stie ce e da! (da-da-da) si ce e ba! (ne-ne-ne) dar ne testeaza de fiecare data cand, de exemplu se apropie in premergator de rafturile cu cd-uri ale lui tati. Ridic un deget a NU! el intinde mana spre un cd, zambeste cum poate el mai dulce, apuca, lasa sa cada cd-ul pe podea..si fuge!